Alla inlägg under december 2010

Av linda - 3 december 2010 09:57

Idag är jag ledig, eller ja, jag pluggar hemma. Ska städa, duscha och byta lakan idag. Och så ska jag boka teoriprov, om det går som jag vill.

Ikväll kommer älskling!

Av linda - 3 december 2010 09:52

Jag har världens finaste, bästa och mest fantastiska mamma.



Jag älskar henne mest av allt. Jag vill bli som min mamma. 



Av linda - 2 december 2010 12:30

Min första kärlek, om man inte räknar med alla killar man var kär i när man var liten, heter Sebastian. Vi var tillsammans i lite mer än ett och ett halvt år. När vi började gymnasiet flyttade han till Sundsvall för att spela fotboll, det funkade inte i längden. Jag är riktigt stolt över hur duktig han har blivit. Han är en fin kille och jag hoppas att han en dag hittar en toppentjej som kan göra honom lycklig, för det är han värd! :)


Sebastian var min första kärlek.

I mars 2009 träffade jag min största kärlek, Viggo. Jag har aldrig känt så som jag gör nu för någon människa i världen. Viggo ska bli pappan till mitt barn, och jag är så otroligt glad att det är han och ingen annan. Jag skulle aldrig kunna tänka mig någon annan kille som pappa till mitt barn. Jag och Viggo har skapat det finaste två människor kan göra. Det känns så rätt med honom. Jag vill aldrig leva mitt liv med någon annan människa. Tack min fina älskling för att du finns och förgyller mitt liv. Jag älskar dig.

Av linda - 1 december 2010 22:31

Sju namn har vi. Men vi kommer inte överens om vilket. Men det ger dig. Tre månader kvar. Han kommer få ett namn trots allt.


Nu ska jag sova "med" älskling. Så perfekt.

Av linda - 1 december 2010 18:07

Idag är ingen bra dag. Jag känner mig så nere. Jag saknar min älskling.


Jag vill hem.

Av linda - 1 december 2010 08:15

Jag heter Linda och är född 14 maj 1991. Min mamma och pappa skildes när jag var två år och då kom Christer in i bilden, min nya "pappa" som är helt fantastisk. Jag har tre bröder, två på mammas sida och en på pappas sida. Dock har jag ingen kontakt med honom, av olika anledningar. Samma med min biologiska pappa.

Jag är född och uppvuxen i Lysekil (född på BB i Uddevalla, men ja) men nu bor jag i Kristinehamn dit jag flyttade för studier med min fina vän Malin, pluggar till fritidsledare med specialpedagogisk profil. Jag trivs bra på skolan men jag trivs inte bra här och det blir bara värre och värre. För varje dag som går får jag mer hemlängtan.

I juli, detta året, började jag och min fina pojkvän, Viggo, förstå att det var något som inte stämde när min mens uteblev och jag började må illa och spy. Jag gjorde ett graviditetstest som visade vara positivt. Inget vi planerat men något vi nu är otroligt glada över att det hände. Väntar på att vår fina son ska komma till oss den 6e mars om allt går som planerat.


  

Bilden är tagen på Malta 09 med familj + Viggo <3

Ovido - Quiz & Flashcards